Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

εεεεεεεεεε λοιπόν δε μπορεί να είναι δύσκολο να χάσει κάποιος βάρος έτσι απλά χωρίς να πιέζεται ,, χωρίς να κάνει προσπάθειες ΓΙΟ-ΓΙΟ
...πάει κάποιος στο-στη διαιτολόγο χάνει 3 κιλά , μαλώνει με το έτερον ήμισυ ...βάζει δυο κιλά απ' τα νεύρα του-της ,,
..παίρνει μια δίαιτα απ' τα περιοδικά ..χάνει δυο κιλά, του -της σπάνε τα νεύρα στη δουλειά βάζει ενάμισυ,,, κι ούτε κάθε εξής

επί εξι μήνες τώρα αγαπητοί μου αναγνώστες κι ενώ έχω κάνει όλες τις προηγούμενες μεθόδους που αναφέρω ...έχω παρατηρήσει και σε μένα μια ΓΙΟ ΓΙΟ κατάσταση , αν καταλαβαίνετε οι ομοιοπαθείς τι εννοώ
...σταθερά όμως συνεχίζω χωρίς δίαιτα ,,, αλλά και με αταξίες κάθε φορά που τα νεύρα τεντώνονται ...να γράφω ό,τι τρώω
και να έχω ελπίδα πως αν τα καταφέρω , η μέθοδος εξαπλώνεται γρήγορα
θα τα καταφέρουμε όλοι μαζί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.....τις τελευταίες μέρες γράφω μαζί κι ένα ωραίο σχόλιο ,,,,πως αισθανομαι μετά αφού τελειώσω ένα γεύμα ή σνακ
Δοκιμάστε μαζί μου:
-αν είστε κουρασμένοι  ξαπλώστε για ένα τέταρτο ή κάντε ένα ντουσάκι
-αν είστε νευριασμένοι το ίδιο αφήστε το φαγητό για αργότερα
-ένα τέταρτο πριν το φαγητό φάτε ένα μικρό φρούτο ή πιεστε ένα μικρό ποτήρι φυσικό χυμό
-θυμηθείτε ενδιαμεσα να πίνετε νερό
αν δεν θέλετε να δοκιμάσετε μαζί μου ,,μοιραστείτε την προσπάθειά σας ,μ' ένα φίλο 'ή μια φίλη

ERI ,,, χάρηκα που μπήκες στην παρέα μας... των σίγουρα στο μέλλον αδύνατων ανθρώπων ,,, γιατί οι πολλοί έχουν πιο πολύ δύναμη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 σχόλια:

  1. Νομίζω ότι θα βοηθούσε περισσότερο αν αντί να λες "όταν είμαι κουρασμένη δε θα τρώω" να πεις τι είναι αυτό που θα κάνεις "όταν είσαι κουρασμένη". Έτσι δε θα έχεις στο μυαλό σου τι δεν πρέπει να κάνεις (που σημαίνει ότι αυτό το τι θα είναι συνέχεια εκεί!) αλλά κάτι εναλλακτικό :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχεις δίκαιο!!!!! ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή