Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

ΓΟΡΓΟΝΑ Ή ΦΑΛΑΙΝΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


 Πρόσφατα, έξω από ένα γυμναστήριο σε μια μεγάλη πόλη της Γαλλίας,
> > τοποθετήθηκε μια μεγάλη αφίσα με μια νέα, όμορφη, ημίγυμνη και αδύνατη
> > νεαρή κοπέλα, με την παρακάτω λεζάντα:
> > «ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΟΡΓΟΝΑ Ή ΦΑΛΑΙΝΑ;»
> > Μια κυρία μέσης ηλικίας που δεν είχε παρόμοια φυσικά χαρακτηριστικά με
> > την νεαρή στην αφίσα, απάντησε στη αφίσα του γυμναστηρίου, γραπτώς και
> > δημοσίως με δική της αφίσα λέγοντας τα εξής:
> > "Οι Φάλαινες περιτριγυρίζονται από φίλους (δελφίνια, ιππόκαμπους,
> > θαλάσσιους ελέφαντες και περίεργους άνθρωπους). Έχουν ενεργή
> > σεξουαλική ζωή, μένουν έγκυοι και γεννάνε αξιολάτρευτα φαλαινάκια.
> > Κάνουν ωραία παρέα με τα δελφίνια τρώγοντας σαρδέλες και γαρίδες και
> > παίζοντας στις θάλασσες, ταξιδεύουν σε εξωτικά μέρη όπως την
> > Παταγονία, τα στενά του Bering και τους κοραλλιογενείς υφάλους της
> > Πολυνησίας. Οι Φάλαινες τραγουδούν θαυμάσια και έχουν ηχογραφήσει και
> > CD. Ζουν ελεύθερα, χωρίς ουσιαστικούς εχθρούς εκτός από τον άνθρωπο,
> > είναι αγαπητές και σεβαστές και τελούν υπό την προστασία πολλών
> > οργανώσεων.
> > Οι Γοργόνες δεν υπάρχουν! Και εάν υπήρχαν, θα έκαναν ουρές έξω από τα
> > γραφεία των ψυχαναλυτών πάσχοντας από κρίση ταυτότητας: 'Είμαι Ψάρι ή
> > Άνθρωπός;'
> > Οι γοργόνες δεν μπορούν να κάνουν σεξ διότι όπως υποστηρίζει η
> > μυθολογία, όποιος άνδρας τις πλησιάσει πεθαίνει και εξάλλου μάλλον
> > τους λείπει ο κατάλληλος «εξοπλισμός» για σεξ (αφού κάτω από τη μέση
> > αυτό που διαθέτουν είναι μία ουρά ψαριού). Χωρίς σεξ, ούτε παιδιά
> > μπορούν να κάνουν και τέλος πάντων, ποιός θα ήθελε να κάνει παρέα με
> > μια κοπέλα που βρομάει ψαρίλα;
> > Με βάση τα παραπάνω η επιλογή μου είναι ξεκάθαρη: ΝΑΙ!!! ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ
> > ΦΑΛΑΙΝΑ!!!
> >
> > Υ.Σ. Ζούμε σε μια εποχή που τα media καθορίζουν το «ωραίο». Μόνον οι
> > αδύνατοι είναι ωραίοι. Αλλά εγώ προτιμώ να απολαμβάνω παγωτό με τα
> > παιδιά μου, ένα καλό δείπνο με τον σύντροφό μου και καφέ με τις φίλες
> > μου. Καθώς περνούν τα χρόνια, κερδίζουμε αργά-αργά βάρος, κυρίως διότι
> > μαζεύουμε τόσες πληροφορίες και γεμίζει το κεφάλι μας σοφία. Όταν δεν
> > χωράει άλλη σοφία το κεφάλι μας, η αποθηκευμένη γνώση διανέμεται στο
> > υπόλοιπο σώμα μας. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΒΑΡΕΣ, είμαστε υπερβολικά
> > καλλιεργημένες, μορφωμένες, χαριτωμένες και χαρούμενες...
> > Από σήμερα, όταν θα βλέπω ta οπίσθιά μου στον καθρέφτη, θα σκέφτομαι:
> > «Πω, Πώ τι έξυπνη που είμαι!!!!!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου